.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دومبن گردهمایی سراسری مسئولین تربیت بدنی واحدها و استانها؛
تقدیراز مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : وی تقدیر از خود را در واقع تقدیر از رسانه های استان دانست و گفت : رسانه های استان همیشه یار و یاور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر بودند و من این موفقیت را مرهون تلاش و همکاری صادقانه آنان می دانم.....ہہ

شمال نیوز : محمددادگان معاون ورزش دانشگاه آزاداسلامی از علیرضا محمودپور مدیرروابط عمومی واحدقائم شهر در دومین گردهمایی سراسری مسئولین تربیت بدنی واحدها و استانهای دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد مشهد انجام شد در خصوص انعکاس مطلوب و شایسته اخبار ورزشی مسابقات کشوری رشته های تیمی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی که درواحد قائم شهر برگزار شد تقدیرکرد .

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر عنوان بهترین میزبان مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را در بین دانشگاههای آزاد اسلامی سراسرکشور کسب نمود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر در طی سه سال گذشته میزبان مسابقات سراسری کشوری در رشته های تنیس روی میز، کاراته تکواندو، بسکتبال ، هـــندبال ، فــــوتسال و وزنه برداری و در سطح منطقه هم میزبان اکثر رشته های ورزشی بوده است.

در سال 94 نیز واحد قائم شهر میزبان مسابقات سراسری تنیس روی میز خواهران، هندبال برادران و مسابقات سراسری همگانی دارت و طناب کشی خواهران بود که حدود 2500 ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی بودند.

علیرضا محمودپور مدیرروابط عمومی واحدقائم شهر از حمایتها و راهنماییهای دکتر باقرزاده در هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات و ازاصحاب رسانه و مطبوعات در انعکاس مطلوب اخبار تقدیر وتشکر کرد.

وی تقدیر از خود را در واقع تقدیر از رسانه های استان دانست و گفت : رسانه های استان همیشه یار و یاور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر بودند و من این موفقیت را مرهون تلاش و همکاری صادقانه آنان می دانم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هم محلي 6 دي 1394
خداقوت برادر . موفق وسلامت باشي . بايد اقرار كرد كه انسان توانمندي هست .
عباس رحیمی 6 دي 1394
سلام تبریک به اقای محمدپور مدیر توانای واحد قائمشهر حق ایشون درجات بالا تر مدیریتی هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.